Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

5,5 milioni di dollari per Ello, il social network che rispetta la privacy (e altre segnalazioni)

Ello– 5,5 milioni di dollari per Ello, il social network che rispetta la privacy

– Stanchi dei selfie? Nasce il movimento contro gli autoscatti

– Corte europea dei diritti dell’ uomo e libertà di stampa: i giudici nazionali devono valutare l’ importanza dell’interesse della collettività

– Facebook Safety Check: una nuova funzione del social network utile durante disastri naturali

– Smart Life is Coming. A cosa andiamo incontro?

– Relazioni pubbliche: social sempre più strategici

– Dai social un rischio per la reputazione

– Google lancia Inbox

– NEW MEDIA – Gli eretici di Vice Media e il jolly del native advertising per salvare l’informazione

– Editoria online: la carica dei mook (magazine + book) e dei single

– In Italia i mercati online valgono 16 miliardi di euro. L’online adv alla soglia dei 2 miliardi di euro, ma i ricavi da contenuti stampa pay calano del 5%

– Pluralismo, Giorgia Abeltino (Google): ‘Il vero ostacolo è la carenza di banda larga’

– Advertising: Google non cresce quanto previsto, i dubbi degli analisti

– Amazon è il primo cliente pubblicitario di Google in USA

 
I link sono qui