Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Traffico versus Comunità (e altre segnalazioni)

Datamedia– Traffico versus Comunità

– Rai-YouTube fine delle trasmissioni

– Corriere.it: oltre il paywall

– Quel che Google sa di te e il dilemma da un trilione di dollari

– Lotti: “In arrivo risorse al digitale, sfida agli editori tradizionali”

– Fondo straordinario, Liberati (Anso): Soldi a tutti o a nessuno

– Google e i contributi all’innovazione in Francia. I grandi gruppi editoriali non hanno lasciato nemmeno le briciole

– 164 slide con gli ultimi Internet trend

– Il vecchio banner è morto: è tempo dei nuovi formati IAB Rising Stars

– E-book e nuove forma di giornalismo narrativo: l’ascesa di Informant

– «Così ho svelato il Datagate», Glenn Greenwald racconta nel suo nuovo libro i primi contatti con Snowden

– Imparare da Obama?

– Castelli di carta. Il futuro delle news dal NYT a Morcellini

– Twitter e Omnicom: accordo da 230 milioni di dollari per la pubblicità su mobile

– Realtà aumentata, la nuova frontiera della pubblicità

– Nel 2025 la tv leggerà i nostri desideri

– Guerrilla marketing e campagne: in rete l’archivio delle pubblicità sociali

– Wikileaks, Afghanistan interamente sorvegliato dagli Usa. Obama chiarisce

– Non corrono così anche i cavalli?

 

I link sono qui