Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Internal Communication Junior Specialist per Vodafone

Il candidato per la posizione di Internal Communication Junior Specialist dovrà pianificare e implementare le diverse iniziative di comunicazione; progettare e implementare con la HR le iniziative di comunicazione per sostenere la cultura e la vision aziendale; gestire i processi di comunicazione interna e gli eventi interni in collaborazione con diversi Dipartimenti; coordinare la Compagnia e i dipartimenti nella realizzazione di materiali e iniziative interne, garantendo la coerenza di marca e immagine; gestire i contenuti dei diversi canali digitali interni.

 

 

Attitudini personali:

Competenze  digitali;
Orientamento e leadership del risultato;
Forte orientamento alle relazioni interpersonali e alla comunicazione.

 

Requistiti:

Laurea (migliore in materia umanistica economica o giuridica);
Inglese fluente (livello superiore-intermedio);
Esperienza nei seguenti campi di comunicazione:
Ufficio stampa;
comunicazione aziendale;
Gestione degli eventi;
Pubblicità;
Marketing strategico o di prodotto;
Relazioni istituzionali.

 

Sede: Milano

Tipologia contrattuale proposta: tempo indeterminato

 

 

Link per candidature: qui

INFO: qui

Scade: In corso