Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Social Media Campainger per Progetto “Get the trolls out” – Termina il 13 novembre

Il Media Diversity Institute cerca un social media campainger per gestire, sviluppare e coordinare il progetto “Get The Trolls Out” che ha l’obiettivo di contrastare l’odio contro le minoranze religiose in Europa.

 

Il progetto, che conivolge le organizzazioni della società civile di Beglio, Francia, Germania, Grecia e Ungheria mira a contrastare l’hate speech, gli stereotipi e influenzare l’opinione  pubblica mediante  la diffusione di contenuti mediatici inclusivi.

 

La risorsa dovrà sviluppare campagne di impatto sul tema in oggetto, creare dei contenuti mediatici  che abbiamo l’intento di stimolare il cambiamento, costruire consenso attorno ai temi della campagna; provvedere al management dei social media, promuovendo attività che stimolino l’engagement; pianificare i contenuti e monitorare la campagna attraverso le analytics.

 

Oltre alle competenze tecniche come l’uso del content management system, Photoshop, conoscenza fluente dell’inglese, il candidato dovrà dimostrare di credere nei valori di MDI, nell’importanza della diverstà culturale e nella convinzione che i media possano influenzare positivamente la società.

 

Sede: Londra

 

Dettagli: contratto 16 mesi

 

Link: qui

 

INFO: info@media-diversity.org

 

Scadenza:  13 novembre